فرمانده انتظامی شهرستان نظرآباد از دستگیری یکی از اراذل و اوباشی که با عربده کشی و قدرت نمایی با سلاح سرد اقدام به ایجاد رعب و وحشت برای اهالی شهرستان نظرآباد کرده بود، خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، سرهنگ  فرج اله اسدالهی، فرمانده انتظامی شهرستان نظرآباد گفت: ماموران پلیس امنیت عمومی شهرستان نظرآباد با رصد تحرکات یکی از اوباش شناسنامه دار از قدرت نمایی و ایجاد رعب و وحشت این شرور سابقه دار مطلع شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان نظرآباد با بیان این که ماموران با انجام اقدامات پلیسی مخفیگاه این متهم را در شهر نظرآباد شناسایی کردند، افزود: در ادامه ماموران با هماهنگی مقام قضائی به مخفیگاه متهم اعزام و در عملیاتی غافلگیرانه این اوباش را دستگیر و به پلیس امنیت عمومی منتقل کردند.

سرهنگ اسدالهی با اشاره به کشف تعداد زیادی سلاح سرد از مخفیگاه این متهم، گفت: در بررسی های تکمیلی ماموران مشخص شد که این اوباش به جرم شرارت، ایجاد رعب و وحشت و تخریب اموال عمومی تحت تعقیب مراجع قضایی قرار داشت.

او با بیان این که آرامش و امنیت شهروندان خط قرمز پلیس محسوب می‌شود، افزود: تمامی رفتار مجرمان و متخلفان و برهم زنندگان نظم و امنیت جامعه زیر ذره بین قرار دارد و پلیس از حداکثر توان قانونی خود برای برخورد با اراذل و اوباش و کسانی که آرامش مردم را به خطر می‌اندازند استفاده خواهد کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان نظرآباد گفت: در این زمینه پرونده تشکیل و به همراه متهم به مراجع قضایی ارسال شد.

انتهای پیام/ ر.ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.